Volkswagen
ID. Buzz
Het is zover, de volledig elektrische ID. Buzz is gelanceerd! Of u nu kiest voor de ID. Buzz of Cargo, beide modellen beschikken over heel wat futuristische technologieën én benutten de ruimte buitengewoon goed.

De eerste van een nieuwe generatie, zowel op technologisch als op esthetisch vlak.
Zo ziet hij er definitief uit: een echte innovatie. Het is een pionier die onze visie over een busje verandert.
De ID. Buzz wordt het eerste elektrisch busje, terwijl het heel wat inspiratie haalt bij de iconische T1 en T2-busjes van de jaren '60 en '70. Daarnaast krijgt het ook als eerste een volledig autonoom rijsysteem krijgt binnen de Volkswagen Groep.

Niet alleen mooi, maar ook slim.
De ID. Buzz gaat heeft naast een nieuw designconcept heel wat nieuwe, en vooral slimme functies . Deze futuristische technologieën omvatten onder andere intelligente led-ogen, co-piloot-functies, stembediening, bewegingsbediening, gezichtsherkenning en Augmented Reality. De sensoren die de omgeving binnen en buiten het voertuig registreren zijn daarnaast volledig in het nieuwe design weggewerkt.
Een autonome ID Buzz Cargo zou de behoefte aan een menselijke chauffeur elimineren en de bezorging van pakketten productiever kunnen maken. Volkswagen streeft ervoor om de ID. Buzz Cargo naar een autonomie van niveau 4 te brengen tegen 2025. Meer over de verschillende niveaus in autonomie leest u hier.
Bedrijfswagen of personenauto? Aan u de keuze.

De ID. Buzz personenwagen
Vrijheid en dagelijks leven op een nieuwe manier beleven
Smalle stadscentra? Geen probleem voor de ID. Buzz Cargo. Dankzij zijn kleinere elektrische motor en zijn bredere wielbasis beschikt hij over een kleine draaicirkel en neemt hij weinig plaats in het verkeer in, zonder dat u daarvoor laadruimte moet opofferen. De vijfzitter ID. Buzz biedt zelfs met alle passagiers aan boord ruimte voor 1.121 liter bagage.

De ID. Buzz Cargo bedrijfswagen
Als het om laden gaat.
Slim, wendbaar, onvermoeibaar: als u de Transporter waardeert, zal u van de ID. Buzz Cargo houden. Hij gebruikt elk hoekje en gaatje van de ruimte die Volkswagen gecreëerd heeft, voor slimme opstellings- en ombouwoplossingen. Hij is zoveel meer dan een Transporter met een elektrische motor. Het maximale opslagvolume van de ID. Buzz Cargo, voorzien van een afscheiding achter de eerste zitrij, bedraagt ruim 3,9 m³.